Tyrimų duomenimis, net 99% klientų teigė esantys „labai“ arba „iš dalies“ patenkinti koučingo patirtimi. Šis rezultatas buvo gautas apklausus 2165 klientus iš 64 skirtingų šalių, kas atspindi platų koučingo paslaugų vertinimo spektrą tarptautiniame kontekste. Tokie rezultatai liudija apie koučingo, kaip personalo tobulinimo ir profesinio augimo įrankio, veiksmingumą ir universalumą.
Svarbu pažymėti, kad koučingo sėkmę lemia ne tik koučingo metodų taikymas, bet ir koučingo specialisto kompetencija, gebėjimas užmegzti gilų profesinį ryšį su klientu bei klientų motyvacija aktyviai įsitraukti į procesą. Be to, šis tyrimas išryškina ir paties koučingo proceso lankstumą, kuris leidžia jį pritaikyti įvairių kultūrinių ir profesinių kontekstų poreikiams.
Atsižvelgiant į šiuos rezultatus, galima daryti išvadą, kad koučingas šiuolaikinėje visuomenėje tampa vis svarbesniu profesinio vystymosi įrankiu, ypač įmonėse ir organizacijose, siekiančiose skatinti darbuotojų efektyvumą ir asmeninį tobulėjimą. Tyrimas ne tik pabrėžia koučingo naudą, bet ir skatina tolimesnius mokslinius tyrimus šioje srityje, siekiant dar geriau suprasti jo poveikį ir ilgalaikį efektyvumą.